Reklamace
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ, ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY:
Bižuterie TOP
Dr. Martínka 1590/6
(Obchodní centrum ŠPALÍČEK, 2. patro, červená)
700 30 Ostrava - Hrabůvka
+420 777 72 67 23
eshop@bizuterie-top.cz
info@bizuterie-top.cz
BĚŽNÁ PRACOVNÍ DOBA
Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle |
08:00 - 16:00 08:00 - 16:00 08:00 - 16:00 08:00 - 16:00 08:00 - 16:00 Zavřeno Zavřeno |
POSTUP PŘI REKLAMACI
Pokud nejste se zbožím spokojeni, nebo jste našli na výrobku nějakou vadu je možné na něj uplatnit reklamaci.
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- 7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- 7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- 7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- 7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
7.7 Zboží nezasílat na dobírku (dobírky nepřijímáme)
DOKUMENTY KE STAŽENÍ
Formulář pro uplatnění reklamace